niedziela, 30 marca 2014

Notes z Barbarą ...

Witajcie Kochani !!
Wczoraj moja Lila kończyła 5 latek ... z tej okazji postanowiłam zrobić coś tylko dla niej.
Przyznaję z ręką na sercu że mimo wielkich planów, wszystko robiłam na ostatnią chwilę z powodu czego bardzo mi wstyd.
Planowałam to już co prawda jakiś czas temu ale zawsze  czas tak szybko uciekał ...
W każdym razie jakby na to nie patrzeć udało mi się  i ten notes był ostatnim prezentem tego dnia jaki Lila dostała.
Długo również zachodziłam w głowę w jakiej formie chciałabym żeby był i w końcowym efekcie zdecydowałam się jednak na praktyczność i jej ukochaną Barbarkę czyli naszego pieska
( UWAGA: z całym szacunkiem - to nie my wybierałyśmy takie imię, Basię dostałyśmy w "prezencie") ...
I tak oto powstał notes z kolorowankami, notatnikiem i kieszonkami w środku ...


Pozdrawiam serdecznie i bardzo Wam dziękuję za odwiedziny ...

1 komentarz:

  1. Piękny notes, a psiak to już w ogóle sama słodycz :). Wszystkiego najlepszego dla córki:).

    OdpowiedzUsuń