piątek, 14 marca 2014

Powrót po przerwie ...

Witajcie Kochani !!
Długo zastanawiałam się czy wrócić do blogowania czy nie ... 
Chyba za bardzo mi tego brakowało by móc na stałe z tego zrezygnować... 
Nie wiem co prawda na ile wpisów tygodniowo czas mi pozwoli 
ale jednak co jakiś czas może uda mi się coś dodać ... 
Twórczo sporo się u mnie wydarzyło ... pojawiło się dużo nowości natomiast postaram się wrzucić tylko kilka zaległych prac a potem już  na bieżąco ... i zobaczymy co z tego wyniknie ...

W takim razie może zacznę od kartek które powędrowało za ocean do pary starszych osób ...









4 komentarze:

  1. Ojjj widzę w tle ten cudny papier Papermanii :) Prześliczny jest, karteczki cudne! I mega fajny zegar.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, zwłaszcza ta dla wujka Józia mi się spodobała :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) Ja też ostatnio miałam przerwę w blogowaniu (miesięczną) i powiem Ci szczerze, że czegoś mi brakowało, tak więc dobrze Cię rozumiem :) Ale faktycznie zajmuje to trochę czasu, a nie zawsze jest go na tyle :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń