poniedziałek, 3 listopada 2014

Kartka z Michałem Winiarskim na 18-te urodziny Jowity ...

Witajcie Kochani !!
Dzisiaj "przychodzę do Was z urodzinową kartką dla Jowity.
W roli głównej jest tym razem Michał Winiarski.
Na początku kartka miała wyglądać odrobinę inaczej jednak miałam na nią o jeden dzień za mało.
Gdy przeglądałam zdjęcia Michała Winiarskiego w sieci moim sercem absolutnie zawładnęły zdjęcia Filipa Skrońca z ostatniej sesji.
Zobaczyłam je i od razu wiedziałam jak chce by wyglądała ta kartka.
Postanowiłam więc napisać do Filipa i zapytać czy mogłabym jedno z jego zdjęć wykorzystać.
Zgodził się, jednak odpowiedź przyszła o jeden dzień za późno.
Oczywiście liczyłam się z tym bo na zrobienie tej kartki miałam tylko dwa dni.
Nie będę ukrywała faktu, że wciąż myślę o tych zdjęciach  i niezmiernie mnie cieszy fakt, że Filip jednak odpisał.
Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję zrobić kartkę ze zdjęciem Michała z tej sesji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz