czwartek, 8 stycznia 2015

Kartka dla Agnieszki ...

Witajcie Kochani !!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją "świeżynkę"...
Naprawdę rzadko się zdarza, że dzień po zrobieniu kartki od razu pojawia się na blogu ale dzisiaj tak właśnie będzie ...
Kartka została obwarowana tylko jednym warunkiem. Ma być zielona ... i jest ;) ...

Za oknem jest sporo śniegu ...
Temperatura bliska 0*C ...
Lila w przedszkolu a ja co chwilkę schodzę do salonu by popatrzeć na ogień w kominku i trochę się doenergetyzować jego ciepłem ...

Ale nic to ... od 4 dni mam w głowie "maj" ...
Ale to nie taki maj ciepły, słoneczny, to nawet nie taki maj związany z alergicznym kichaniem ...
To maj związany z Komunią ...
Jestem zaskoczona bo zazwyczaj zaczynam o tym myśleć w okolicy marca. A tu pierwsze dni stycznia i pierwsze prace.
Ale o tym dokładnie pewnie w weekend.

Jak na razie moja wczorajsza - wiosenna "świeżynka" ;) ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz