poniedziałek, 9 lutego 2015

Pierwszy Mini Album Lili ...

Witajcie Kochani ... !!
Z okazji 3 urodzin ScrapButiku tydzień temu były organizowane warsztaty online z Anią Hababicką.
Jak zawsze zwarta i gotowa grzecznie na nie czekałam ...
Były małe problemy techniczne ale po 30 minutach warsztaty się rozpoczęły ...
Z niecierpliwością czekałam na każdą radę w nadziei, że kiedyś  uda mi się uniknąć niepotrzebnej "wpadki" ...
Po 35 minutach stwierdziłam, że w sumie to dlaczego miałabym nie spróbować zrobić albumu razem z nią podczas warsztatów.
Co prawda byłam kompletnie nieprzygotowana bo nigdy nie rozważałam tego, że można rzeczywiście pracować podczas takich warsztatów.
A tu proszę ...
Chwile po zakończeniu przez Anię warsztatów  ja skończyłam swój pierwszy album dla Lili ...
Teraz już wiem, że kilka rzeczy zrobiłabym inaczej ale ... ale bardzo cieszę się, że postanowiłam spróbować ...

A to efekt moich zmagań z samą sobą i tym, że "przecież nie dam rady wykonać albumu podczas tak krótkich warsztatów online"




 






1 komentarz: