piątek, 10 kwietnia 2015

Komplet dla Kuby ...

Witajcie Kochani !!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać niepowtarzalny komplet, coś co zrobiłam dla kogoś wyjątkowego.
Co prawda nie był to prezent ode mnie ale od najbliższej mu osoby natomiast niezmiernie się cieszę, że to właśnie mi zostało powierzone to jakże "odpowiedzialne" zadanie ;).
Kuba jest jedną z pierwszych osób którą poznałam "w sieci" było to ładne kilkanaście lat temu
i ku mojemu zaskoczeniu ale i zadowoleniu wciąż utrzymujemy razem kontakt.
Co prawda jest pewnie kilkaset kilometrów ode mnie. ale nie przeszkadza mu to w poprawianiu mi nastroju gdy już napiszę ;).
Notatnik miał być z jednorożcem. I jest ;D
Nie będę ukrywała, że chwilę mi zajęło rozmyślanie jak się zabrać do tego tematu, bo w końcu nie ma codziennie się robi notatnik z jednorożcem dla dorosłego faceta ;)
Gdy już pomysł się pojawił, nie mogłam zdecydować się która wersja jednorożca będzie odpowiednia, dlatego powstał "Notes Kuby"  który się zmienia w zależności od nastroju ...
Może być albo dowcipny albo romantyczny ...
Dokładnie takiego "dziwactwa" można się było po Kubie spodziewać.
I to jest w nim wspaniałe ;)
Cieszę się, że po tylu latach wciąż potrafimy ze sobą rozmawiać ;).

Kuba, mam nadzieję że prezent od Kasi Ci się spodobał oraz że patrząc na niego rogal będzie Ci się samoistnie pojawiał na twarzy.

 






W skład kompletu wchodziła też kartka w formie tagu i dwustronna zakładka.




"Co to jest para wodna ?"
Tylko umysł dziecka jak źrebak szybki 
odpowiedział od razu.
- Dwie małe rybki. 

/ ks. Jan Twardowski/

3 komentarze:

  1. Cudowny prezent... Niesamowity...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, a pomysł z wymiennymi obrazkami jednorożców genialny :)

    OdpowiedzUsuń