piątek, 31 lipca 2015

Trochę folku ...

Witajcie ...
Już trochę późno a ja wciąż walczę ze zdjęciami ...
Przyznam szczerze, że nie przepadam za stylem folkowym ...
Jak dla mnie jest tam wszystkiego po prostu za dużo ale to nie zmienia faktu, że i ja spróbowałam ostatnio zmierzyć się z tym tematem ...
Właściwie całkiem spontanicznie ... pojawiła się myśl ... i chwile później już baza ...
Sama siebie zaskoczyłam bo tak jak wspominałam wcześniej - to nie jest moja bajka ...

Kilka dni później zostałam poproszona o zrobienie kartki w stylu folkowym
jednak w prostej formie która zdecydowanie bardziej mi odpowiada ...
Efekty moich zmagań możecie zobaczyć w tym poście ;)

A tak z innej beczki to bardzo lubię maki ... zawsze przywołują miłe wspomnienia ;) ...







Bardzo Wam dziękuję za to, że wciąż macie ochotę tutaj zaglądać.

1 komentarz:

  1. Box jest cudny :) Ja ostatnio też się mierzyłam z tym motywem, ale musiałam go wplątać w tematykę dziecięcą (narodziny chłopca, którego rodzice tańczą w zespole folklorystycznym). Kartki CUDNE (proste, ale pełne uroku). Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń