poniedziałek, 27 lipca 2015

Powroty ;) ...

Witajcie Kochani ...
Trochę mnie nie było.
Lila od dwóch miesięcy ma "wakacje".
To szczególny czas z racji tego, że od września jako sześciolatka idzie do szkoły i wcale mi się to nie podoba.
Muszę spróbować oswoić ją z cywilizacją, hałasem i niekoniecznie fajnym zachowaniem  ;) ...
Nie chcąc by ten czas spędziła tylko przed ogłupiaczami musiałam zacząć wychodzić z domu co przy wysokich temperaturach jakie były ostatnio było dla mnie nie lada wyczynem.
Ciągle nie wiem jak to możliwe by Lila miała tyle samo siły rano co i przed spaniem ...
Ale nic ... kto jak nie my ;) ...
Damy radę jakoś, chyba , miejmy nadzieję ;)

Odstawiając na bok temat wakacji i zabójczych dla mnie temperatur, to wiedzcie że nie próżnowałam.
Powstało w tym czasie mnóstwo nowych prac, niektóre takie "moje, moje"  inne niekoniecznie z mojej bajki.
Moją pracownię zasiliło sporo nowości i mam nadzieję,
 że już niedługo uda mi się je Wam pokazać w moich pracach.

Zastanawiam się od czego zacząć po takiej przerwie i stwierdziłam, że "moje, moje" będzie najbardziej mi tutaj pasowało ... potem będzie cała reszta ;) ...








3 komentarze:

  1. są cudne ;) czekam na resztę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Niezmiernie mnie cieszy fakt, że spodobały Ci się moje prace ;)

      Usuń
    2. Dziękuję.
      Niezmiernie mnie cieszy fakt, że spodobały Ci się moje prace ;)

      Usuń