środa, 28 października 2015

Urodzinowy traktorek Kubusia ...

Witajcie Kochani ...
Dzisiaj przychodzę do Was z urodzinowym pudełkiem dla Kubusia.
Kubuś skończył 4 latka i jest rozkochany w czerwonym traktorku.
Pierwsza moja myśl była, że stworzę kolorową łąkę i tam będzie stał traktorek ... jednak na kilka dni przed rozpoczęciem pracy moja Lila zachwyciła się wielkimi dyniami w sklepie i stwierdziłam, że pewnie nie tylko ją zachwycają te duże pomarańczowe kule.
A ponieważ był to już październik i dynie były wszędobylskie stwierdziłam: "czemu nie";)
Nie żałuję tej decyzji ponieważ motyw jesienno-dyniowy bardzo mi się spodobał.
I tak oto powstało urodzinowe pudełko dla Kubusia.
Mam nadzieję, że Kubuś będzie zadowolony ;)









4 komentarze:

  1. Ja w wieku Kubusia byłabym zachwycona ;). Pudełko jest śliczne, motyw pasuje do widoków za oknem :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł :) Traktorek też jest super :)

    OdpowiedzUsuń